FANDOM

Lady Gaga Edit

Stefani Germanotta (nascuta Stefani Joanne Angelina Germanotta), sub numele de scena Lady Gaga , este o cantareata si compozitoare de muzica americana, Performance artist, Mmuzician, si DJ din NY.

Arta Edit

Gaga a fost influentata de artisti ce cantau rock glam, precum David Bowie si Freddie Mercury cat si de cantareti de muzica pop ca Madonna si MJ. Melodia trupei Queen Radio Gaga a inspirat-o pentru numele ei de scena Lady Gaga. A spus : "Il ador pe Freddie Mercury si Queen au avut un hit intitulat Radio Ga Ga, de aceia iubesc numele [...]. Freddie a fost unic, una din cele mai mari personalitati ale muzicii pop." Ca raspuns pentru comparatia intre ea si Madonna a spus: "Nu vrea sa sune rautacios, dar am facut-o cu scopu de a revolutiona muzica pop. Revolutia trecuta a fost lansata de Madonna acum 25 de ani." Gaga a mai fost inspirata si de Whitney Houston, Britney Spears, Grace Jones şi Blondie cantareata Debbie Harry..Într-un interviu cu Yahoo! Singapore, atunci când ea a răspuns la întrebările de mass-media, ea a declarat că Cyndi Lauper este cineva admirat ea, si de asemenea a mai declarat de ce albumul Born This Way a avut infuente rock. A declarat ca albumul ei a dorit sa fie pentru fani, deoarece acestia au preferat mai mult rock-ul decat pop.

Also on FANDOM

Random Wiki