FANDOM

Marry The Night este o melodie scrisă de Lady GaGa si face parte de pe cel de-al treile album al ei, Born This Way. O parte din instrumentalul melodiei a fost prezentat în episodul 43 al web-seriei Transmission Gagavision. Melodia cânta pe fundal în timp ce GaGa a scris "Marry The Night" alfanumeric la tastele telefonului ei ( 62779-843-64448 ). Cântecul a debutat pe 16 Mai, 2011, în timpul primei zile ale colaborării de succes cu cei de la Zynga, numită GagaVille. Cântecul a fost înregistrat la BMI pe 17 Mai 2011. Gaga a declarat că această melodie a fost primul ei hit creat împreună cu Fernando Garibay şi că această piesă este ca şi cum Whitney Huston si Bruce Springsteen au avut un copil muzical.

Întrebat de cei de la Hollywood Reporter dacă el consideră ca această piesă va fi single, Garibay a răspuns Sunt foarte mândru de Marry The Night şi sper că va deveni un single. În timpul show-ului de modă MUGLER de pe 28 septembrie 2011, Nicola Formichetti le-a spus fanilor că "Marry The Night" va fi cel de-al cincilea single de pe album. Acest cântec a fost lansat la radiourile din S.U.A pe 15 noiembrie 2011.

Date generale Edit

Titlul melodiei a fost anunţat într-un interviu cu Ryan Seacrest pe 15 februarie 2011. Gaga nu a mentionat doar că acesta este cântecul ei preferat ci şi că este un "zdruncinător-de-cluburi." În timpul unui interviu cu Billboard Magazine, Gaga a declarat că acesta este ultimul track de pe album şi că original era planificat să fie lansat ca prim single. Într-un interviu cu The Skorpion Show, Gaga a anunţat că melodia va fii lansată ca un single promoţional, lansat imediat după apariţia albumului. În acelaşi interviul, artista a mai declarat că melodia este un concurent acerb pentru cel de-al treilea single care, a declarat Gaga, va fi ales de către fani. Revista NME a descris melodia ca fiind asemeni "apogeului lui Whitney Huston , o euforie pop la suprafaţă şi un strat violent de tehno pe dedesubt".

Gaga a mai menţionat că "(Marry The Night) este despre venirea (ei) în New York. (Ea) a scris acest cântec despre curajul ei de a spune "Urăsc Hollywood-ul, vreau să trăiesc în Brooklyn şi să fa muzică." Într-un interviu cu E!News, Gaga a declarat, de asemenea că acest cântec este despre sentimentul puternic pe care artista l-a avut când a refuzat asimilarea Hollywood-ului si revenirea în Brooklyn la prietenii ei, la familia ei, la vechiul ei apartament. Pe 14 mai, în Taipeim, Dj Zedd a difuzat o parte din propriul remix al piesei ce va fi lansat, mai târziu, pe ediţia specială a albumului Born This Way. Versiunea de pe album a fost lansată pe 17 mai, pe Gagaville, Facebook.

Also on FANDOM

Random Wiki